עם ניסיון של מעל 15 שנה בעולם הפרסום, ערן עבד עם כמה מהמותגים הגדולים במשק כמו יוניליוור, P&G, דלק מוטורס, צ'מפיון מוטורס, אורנג', סלקום, קבוצת בזק, החברה המרכזית, בנק הפועלים, קבוצת פוקס ורבים אחרים. במסגרת תפקידו כמנהל הקריאיטיב הראשי של גיתם BBDO, ולפני כן כסמנכ"ל קריאיטיב בבאומן בר ריבנאי, ערן זכה בעשרות פרסים בתחרויות הפרסום המובילות בעולם: משישה אריות בפסטיבל קאן דרך זכיה בוואן שואו, NYF, ועד הגולדן דראם, היורובסט ואף ב D&AD. כחבר קבוע באקדמיה העולמית לאמנות ועיצוב דיגיטלי ( IADAS) ערן מתפקד כשופט קבוע ב WEEBBY - אירוע פרסי האינטרנט הגדול בעולם ואף שפט בעבר בפסטיבלים ובתחרויות שונות כמו היורובסט, הגולדן דראם, ה- NYF בניו יורק ובפסטיבל הפרסום של ליסבון. בשנת 2012 זכה ערן בפרס מיוחד מטעם האו"ם, עבור אחד הפרויקטים החשובים בקריירה שלו - "BLOOD RELATIONS" - בנק הדם משותף לישראלים ופלסטינים.